· 

'Zoals jij' - Over mijn eerste boek

Wanneer is iets af? Goed genoeg? Klaar om te delen?

Wanneer sta je jezelf toe om dat helemaal zelf te bepalen, wat is daar voor nodig?

Het is niet de garantie dat het met open armen wordt ontvangen, want dat is vaak slechts schijn.

Het is niet de goedkeuring van een ander, want wat maakt die zwaarder meewegen dan je diepste intentie?

Het is niet de tijd die eroverheen moet gaan, want de tijd blijft het steeds weer transformeren,

wat niet wil zeggen dat het altijd een verbetering is.

Het is zelfs niet het succes naderhand, want het succes zegt niets over de compleetheid

van je creatie. Het zegt slechts iets over de voorkeur van diegenen die er getuigen van waren.

 

Het is af wanneer jij vindt dat het klaar is om te delen. Wanneer jij voelt dat het tijd is. Wanneer

jij de voortdurende transformatie wilt doorbreken en die energie aan iets nieuws wilt besteden.

Het is af.

Het is af!

Mijn boek 'Zoals jij' is af.

En ik ben klaar om het met je te delen.

Het is het eerste boek dat ik deel en ik deel het met liefde.

Het kwam tot stand met veel liefde en de intentie iets te creëren, wat ik zelf graag

cadeau zou krijgen en ook een ander graag cadeau zou doen.

 

Het bovenstaande gaat niet over de inhoud van het boek, het gaat wel over de afweging die

ik maakte en de uiteindelijke beslissing om het helemaal op mijn manier aan te pakken.

Volledig in eigen beheer, zonder ambitie om een groot publiek te bereiken, zonder intentie

om het groots aan te pakken. Wel met de intentie om jouw aandacht te trekken als het

net dát boek is, dat jij jezelf of een ander moest schenken...

  

 

'Zoals jij' is een geschenkboek voor dromers, voelers en zoekers, voor wie zich weleens overweldigd voelt door alles wat vanbinnen en buiten leeft en voor iedereen die een lief

gebaar verdient en herinnerd mag worden aan het magisch mooie in zichzelf.

 

Zoals jij... is er maar één.


 

Een zeer geschikt geschenk voor de feestdagen, dus wees er snel bij!

 


Blader door de preview!

Let wel: in de preview zijn sommige pagina’s net iets anders uitgelijnd. 

Het boek heeft een afmeting van 20x20 cm en past door de brievenbus.

Door: Silvana Trivieri


Reactie schrijven

Commentaren: 0